Kakelverse branding GroenlandKip

GroenlandKip heeft een belangrijke stap gezet. Sinds onze start in 2013 werken we iedere dag aan vooruitstrevende kipconcepten. Daarmee hebben we ons een solide positie in de markt verschaft. We hebben er voor gekozen aandacht te geven aan onze communicatie, op een manier die past bij onze positie.

Eigen identiteit, maar samen verder

GroenlandKip is –samen met pluimveeslachterij ESBRO uit Wehl- onderdeel van GroenlandGroup. Dit doen we vanuit onze eigen sterke identiteit. Want bij onze klanten, relaties en medewerkers hebben we in korte tijd een sterke naam opgebouwd. En daar zijn we trots op.

Verse huisstijl

De huisstijl van het ‘nieuwe’ GroenlandKip is visueel in lijn gebracht van de GroenlandGroup. Het logo is onveranderd gebleven, maar heeft de pay-off ‘premium poultry concepts’ gekregen: eersteklas kipconcepten, dat is waar we voor staan. Daar past een huisstijl (inclusief deze nieuwe website) bij die recht doet aan onze ambitie.

Het dna van GroenlandKip

De basis voor deze nieuwe richting is gelegd in tientallen interviews met teamleden. In Wehl, maar ook met medewerkers van onze partner ESBRO. Er is ruim de tijd genomen om het dna van beide organisaties helder te krijgen. Denk aan cultuur, werkwijze en kwaliteiten. Uiteraard zijn er verschillen, maar we delen dezelfde ambitie: we willen met onze klanten voorop lopen in poultry!

Drie merkwaarden

Om die ambitie optimaal waar te maken, zijn vanuit het dna drie merkwaarden ontwikkeld: messcherpe werkwijze, kakelverse kwaliteit en ketenkracht dankzij onze band met PHW Group. Vanuit hier werken we elke dag aan de totaaloplossing die we onze klanten bieden. Met een duidelijke koersen een nieuwe huisstijl die hier helemaal op aansluit.

Vorig bericht
Nieuw: 100% antibiotica vrij
Volgend bericht
Winkelactie bij Deen Blokker

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Menu